REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

Dzień dobry!

Poniżej znajdziesz regulamin sklepu internetowego VERA SHOP – www.verashop.pl którym zawarte zostały informacje m.in. o sposobie złożenia zamówienia i zawarcia umowy sprzedaży, formach dostawy i płatności dostępnych w sklepie, procedurze odstąpienia od umowy, czy postępowaniu reklamacyjnym. Każdy Klient ma obowiązek zapoznać się z regulaminem oraz zasadami zwrotów/wymian przed złożeniem zamówienia.

Art. 1 DEFINICJE

1.     Sklep – sklep internetowy pod adresem verashop.pl wraz ze wszystkimi podstronami, w którym można dokonać zakupu dzieł o twórczym charakterze dostępnych w aktualnej ofercie sklepu.

2.     Użytkownik – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawna, a także osoba prawna, która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia lub korzysta z innych usług Sklepu Internetowego (w tym również Konsument), która zarejestrowała się w Sklepie

3.     Regulamin - niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).

4.     Przedmiot transakcji - Towary wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego. Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach ogłoszenie o sprzedaży Towarów było aktualne. Gdyby jednak niektóre z Zamówionych Towarów nie były dostępne, Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji telefonicznie lub drogą mailową. Jednocześnie ogłoszenie z ujawnieniem zdjęcia na stronie Sklepu nie jest ofertą w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.

5.     Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Właścicielem Sklepu a Użytkownikiem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

6.     Zamówienie – oświadczenie woli Użytkownika określające jednoznacznie rodzaj i ilość Towarów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

Art. 2 SKLEP

1.     Właścicielem Sklepu jest VERA SHOP Weronika Lis, Charbice Górne 33, 95-083 Lutomiersk ul. NIP: 7312063936, REGON:382421174.

2.     Kontakt ze Sklepem możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej: verashopsklep@gmail.com lub za pośrednictwem nr tel. 792 304 438 (w godzinach od 8 do 16).

3.     Nazwa oraz treści Sklepu podlegają ochronie prawnej.

4.     Rejestracja w Sklepie jest nieodpłatna.

5.     Regulamin określa ogólne zasady stanowiące prawne podstawy korzystania ze Sklepu. Każdy Użytkownik zobowiązany jest, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania ze Sklepu, do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu.

6.     Zawarcie Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną pomiędzy Użytkownikiem a Właścicielem Sklepu następuje w chwili zarejestrowania Użytkownika w Sklepie. Rozwiązanie umowy następuje z chwilą usunięcia konta Użytkownika na jego żądanie lub przez Właściciela Sklepu.

7.     Użytkownik zobowiązuje się do korzystania ze Sklepu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami społecznymi i obyczajowymi, postanowieniami niniejszego Regulaminu oraz zasadami współżycia społecznego w Internecie (netykieta). Ponadto Użytkownik zobowiązuje się do niedostarczania treści o charakterze bezprawnym.

8.     Naruszenie postanowienia ust. 6 może skutkować usunięciem konta Użytkownika przez Właściciela Sklepu.

9.     Wszystkie produkty oferowane w Sklepie są nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski a nadto nie naruszają autorskich praw majątkowych.

Art. 3 Warunki dokonywania zakupów

1.     Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu są cenami brutto podanymi w złotych polskich (zawierają podatek VAT). Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki.

2.     Zamówienia są przyjmowane są przez stronę internetową po wcześniejszej Rejestracji Użytkownika.

3.     Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.

4.     Zamówienie jest skuteczne, jeśli Użytkownik prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adresu, na który Towar ma być wysłany, numeru telefonu i adresu e-mail a nadto otrzyma potwierdzenie zawarcia umowy drogą elektroniczną.

5.     W wypadku gdy podane dane nie są kompletne, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.

6.     Kupujący wyraża zgodę na wystawianie i przesyłanie drogą elektroniczną, na wskazany przez siebie adres e-mail, elektronicznego obrazu dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak: faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami i formularzy. Niniejsza zgoda uprawnia Sprzedającego również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującymi przepisami.

7.     W trakcie składania Zamówienia, Kupujący może wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.

8.     Kupujący może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Kupujący powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich

9.     Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia rozpoczyna swój bieg z chwilą zapłaty ceny na rachunek bankowy Właściciela Sklepu.

10.   Miejscem wykonania umowy jest siedziba Właściciela Sklepu.

11.    W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:
1) wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Dodaj do koszyka”,
2) z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Przejdź do kasy”,
3) zalogować się do swojego konta w Sklepie, założyć konto lub wybrać opcję „Kupuj jako gość” – nie dotyczy Kupującego, który zalogował się do swojego konta przez rozpoczęciem składania zamówienia,
4) podać adres do wysyłki zamówienia oraz dane do faktury – jeśli Kupujący wcześniej dodał określone dane do konta, może wybrać te dane bez konieczności ponownego ich uzupełniania albo podać inne dane,
5) wybrać metodę dostawy i płatności za zamówienie,
6) zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować – Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia.

Art. 4 KOSZTY I TERMIN WYSYŁKI

1.     Towar wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową. Sklep poinformuje Klienta niezwłocznie o nieprawidłowo wypełnionym formularzu zamówienia, który uniemożliwia dokonanie wysyłki lub może ją opóźnić.

2.     Dostawa Towaru możliwa jest:

a)       za pomocą wyspecjalizowanych firm kurierskich: INPOST, KURIER, LUB PACZKOMATY 

3.     Przesyłka dostarczona zwykle jest w ciągu 1-2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty ceny wraz z kosztami dostawy na rachunku bankowym Właściciela Sklepu. W wyjątkowych sytyacjach wysylka może wydłużyć się z Naszej strony do 3 dni, informujemy wówczas Klienta o zaistniałej sytuacji.

4.     Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu. Wysokość opłat uzależniona jest od rodzaju transportu oraz sposobu płatności. Kupujący może się zapoznać z cennikiem w każdej chwili w podsumowaniu koszyka.

5.    Koszt wysyłki 22zł kurier lub paczkomat – opłacona z góry, 25 zł koszt wysyłki pobraniowej, płatnej przy odbiorze u kuriera.

Art. 5 PŁATNOŚĆ

1.     Na każdy sprzedany towar wystawiamy paragon lub imienny dowód zakupu (fakturę).

2.     Płatność za zamówiony Towar może nastąpić za pomocą operatora płatności Przelewy24.

3.     Użytkownik powinien dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży w terminie:

a)     do 2 dni roboczych, jeżeli wybrał formę zapłaty za pośrednictwem operatora płatności Przelewy 24.

4.     W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w pkt 5 ust. 3 Regulaminu, Sprzedawca ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży. Po bezskutecznym upływie terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi na Trwałym nośniku oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 492 Kodeksu cywilnego.

Art. 6 ODBIÓR TOWARU

1.     Dostawy są realizowane na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.

Art. 7 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

   Na podstawie art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 287; konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa bądź zawartej na odległość, bez podania przyczyny, określonych w art. 33, art. 34 Ustawy.  

3.     Termin ZWROTU, odstąpienia od umowy zawartej na odległość bądź poza lokalem przedsiębiorstwa wynosi 14 dni od momentu doręczenia przesyłki, KOSZTY zwrotu w obie strony leża po stronie kupującego- NIE NASZEJ.

  1. Konsument oraz jednoosobowy przedsiębiorca podlegający wpisowi do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej który zawarł umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny składając stosowne oświadczenie na piśmie. Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje jedynie przez 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia dostawy rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem oraz odesłac TOWAR.

  1. Zwracany w trybie ust 1 i 2 towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego przymierzenia.

  2. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres : VERA SHOP WERONIKA LIS Kolumny 81 93-610 Łódź

  3. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć paragon, pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz numer konta, na jaki sklep ma zwrócić zapłatę. Formularz zwrotu znajduje się w każdej paczce, przypięty jest do niego paragon, należy go wypełmić, dołączyć do odsyłanego produktu.

6.JESLI DOKONUJESZ WYMIANY musisz wpisać taka informacje na kartce lub w formularzu oraz napisać do nas emaila lub wiadomość.

- JEŚLI CHCESZ DOKONAĆ WYMIANY, NAPISZ DO NAS NA EMAIL verashopsklep@gmail.com, lub na messengerze oraz wpisz taka informację w formularzu. WYMIANA JEST NA KOSZT KUPUJĄCEGO, koszy wysyłki na wymianę to 15 zł.

- paczki za pobraniem i potwierdzeniem NIE BEDA ODBIERANE, koszty wysylek pokrywa kupujący. 

4.     Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować Sprzedającego, tj. VERA SHOP Weronika Lis, Charbice Górne 33 95-082 Lutomiersk NIP:  7312063936, nr tel.: 792 304 438, adres e-mail: verashopsklep@gmail.com o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, na mesengerze, lub pocztą elektroniczną). Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy dostępnego tutaj,  Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. 

5.     Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przed jego upływem.

6.    

8.     Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób płatności, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

9.     Jeżeli umowę zawarto poza lokalem przedsiębiorstwa Sprzedawcy, a towar dostarczono konsumentowi do miejsca, w którym zamieszkiwał w chwili zawarcia umowy, Sprzedawca jest zobowiązany do odebrania towaru na swój koszt, gdy ze względu na charakter towaru nie można go odesłać w zwykły sposób pocztą.

10.   Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.

11.   Sprzedawca może anulować zamówienie złożone przez Użytkownika niebędącego Konsumentem (tj. odstąpić od Umowy sprzedaży w rozumieniu art. 395 Kodeksu cywilnego) od momentu zawarcia Umowy sprzedaży aż do upływu 14 dni od dnia dostawy towaru. Odstąpienie od Umowy sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny.

12.   PROSZE NIE PISAĆ DO NAS WIADOMOSCI CZY PACZKA ZE ZWROTEM DOSZLA prosimy śledzić to na stronie przewoźnika którym Państwo wysłali. Zwrot środków jest do 14 dni staramy się w miarę możliwości realizować je jak najszybciej .

13.   Klient ponosi odpowiedzialność za uszkodzenia produktu podczas przymierzania. Zwrócony towar musi być zapakowany w fabrycznym opakowaniu, z metką, nie może być używany, prany, prasowany, zabrudzony, lub nie może być przesiąknięty zapachami (kremów, perfum, bądź dymu tytoniowego) PROSIMY PO PRZYMIERZENIU ODPOWIEDNIO PRZECHOWYWAĆ SUKIENKE, NIE W SZAFIE Z UBRANIAMI, NIE POWIESZONA NA WIESZAKU, A W FOLI W KTÓREJ JA OD NAS DOSTAJESZ. JESLI SUKIENKA NIEODPOWIEDNIO PRZECHOWYWANA PRZESIĄKNIE ZAPACHAMI DOMOWYMI, JEDZENIEM, PROSZKIEM DO PRANIA w przeciwnym razie roszczę sobie prawo do odesłania przesyłki do Klienta

14.   Wysyłając na inny adres musisz liczyć się z tym że paczka może nie zostać odebrana i wrócić do Ciebie z powrotem.

15.   Prosimy o wysyłanie paczek rejestrowanych z numerem do śledzenia- bez potwierdzenia nadania nie możesz ubiegać się o zwrot kosztów jeśli paczka do Nas nie dojdzie.

16.   KOSZTY ZWROTU W OBIE STRONY POKRYWA KUPUJĄCY.

17.   W SPRAWIE WYMIANY NAPISZ DO NAS WIADOMOSC.

18.   W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na własny koszt na adres : VERA SHOP WERONIKA LIS, Kolumny 81,  93-610 Łódź

 

Art. 8 PROCEDURA REKLAMACYJNA

1.     Zawarte w niniejszym artykule postanowienia dotyczące Konsumenta, stosuje się do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

2.     W razie braku zgodności towaru z umową konsumentowi przysługują uprawnienia określone w niniejszym artykule. Do umów zobowiązujących do przeniesienia własności towaru na konsumenta, w tym w szczególności umów sprzedaży, umów dostawy oraz umów o dzieło będące towarem, nie stosuje się przepisów księgi trzeciej tytułu XI działu II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 i 2337).

3.     Towar jest zgodny z umową, jeżeli zgodne z umową pozostają w szczególności jego:

1)     opis, rodzaj, ilość, jakość, kompletność i funkcjonalność,

2)     przydatność do szczególnego celu, do którego jest potrzebny konsumentowi, o  którym konsument powiadomił przedsiębiorcę najpóźniej w chwili zawarcia umowy i    który przedsiębiorca zaakceptował.

4.     Ponadto, towar, aby został uznany za zgodny z umową, musi:

1)     nadawać się do celów, do których zazwyczaj używa się towaru tego rodzaju, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, norm technicznych lub dobrych praktyk;

2)     występować w takiej ilości i mieć takie cechy, w tym trwałość i bezpieczeństwo, jakie są typowe dla towaru tego rodzaju i których konsument może rozsądnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter towaru oraz publiczne zapewnienie złożone przez przedsiębiorcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, w szczególności w reklamie lub na etykiecie, chyba że przedsiębiorca wykaże, że:

a)     nie wiedział o danym publicznym zapewnieniu i oceniając rozsądnie, nie mógł o nim            wiedzieć,

b)     przed zawarciem umowy publiczne zapewnienie zostało sprostowane z      zachowaniem warunków i formy, w jakich publiczne zapewnienie zostało złożone, lub           w porównywalny sposób,

c)     publiczne zapewnienie nie miało wpływu na decyzję konsumenta o zawarciu           umowy;

5.     Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za brak zgodności towaru z umową w zakresie, o którym mowa w pkt 3 lub 4, jeżeli konsument, najpóźniej w chwili zawarcia umowy, został wyraźnie poinformowany, że konkretna cecha towaru odbiega od wymogów zgodności z umową określonych w pkt 3 lub 4, oraz wyraźnie i odrębnie zaakceptował brak konkretnej cechy towaru.

6.     Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.

8.     Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności towaru z umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy. Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia towaru do zgodności z umową.

9.     Sprzedawca dokonuje naprawy lub wymiany w rozsądnym czasie od chwili, w której został poinformowany przez konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta, uwzględniając specyfikę towaru oraz cel, w jakim konsument go nabył. Koszty naprawy lub wymiany, w tym w szczególności koszty opłat pocztowych, przewozu, robocizny i materiałów, ponosi Sprzedawca.

10.   Konsument udostępnia Sprzedawcy towar podlegający naprawie lub wymianie. KOSZTY WYMIANY WADLIWEGO PRODUKTU POKRYWA SPRZEDAWCA.

11.   Konsument nie jest zobowiązany do zapłaty za zwykłe korzystanie z towaru, który następnie został wymieniony.

12.   Jeżeli towar jest niezgodny z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, gdy:

a.       Sprzedawca odmówił doprowadzenia towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt 8;

b.       Sprzedawca nie doprowadził towaru do zgodności z umową zgodnie z pkt 9 oraz 10

c.       brak zgodności towaru z umową występuje nadal, mimo że Sprzedawca próbował doprowadzić towar do zgodności z umową;

d.       brak zgodności towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniego skorzystania ze środków ochrony określonych w pkt 7-10 niniejszego Regulaminu;

e.       z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

13.   Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość towaru niezgodnego z umową pozostaje do wartości towaru zgodnego z umową.

14.   Sprzedawca zwraca konsumentowi kwoty należne wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o obniżeniu ceny.

15.   Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności towaru z umową jest nieistotny. Domniemywa się, że brak zgodności towaru z umową jest istotny.

16.   Jeżeli brak zgodności z umową dotyczy jedynie niektórych towarów dostarczonych na podstawie umowy konsument może odstąpić od umowy jedynie w odniesieniu do tych towarów, a także w odniesieniu do innych towarów nabytych przez konsumenta wraz z towarami niezgodnymi z umową, jeżeli nie można rozsądnie oczekiwać, aby konsument zgodził się zatrzymać wyłącznie towary zgodne z umową.

17.   W razie odstąpienia od umowy konsument niezwłocznie zwraca towar przedsiębiorcy nSprzedawca zwraca konsumentowi cenę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru lub dowodu jego odesłania.

18.   Sprzedawca dokonuje zwrotu ceny przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

19.   W celu realizacji prawa do reklamacji, Użytkownik winien odesłać reklamowany Towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności na koszt Sklepu na adres: VERA SHOP WERONIKA LIS Kolumny 81 93-610 Łódź oraz wysłać oświadczenie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem e-mail: verashopsklep@interia.pl

20.   W przypadku sprzedaży na rzecz przedsiębiorców niebędących konsumentami wyłącza się możliwość skorzystania z rękojmi za wady rzeczy sprzedanej na podstawie przepisów ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.

21.   TWOJE ZADOWOLENIE TO DLA NAS PODSTAWA, NAPISZ JEŚLI COŚ POSZLO NIE PO TWOJEJ MYSLI, ZAWSZE STARAMY SIE ROZWIAZAC PROBLEM NA KOSZYSC DLA CIEBIE ;)

Art. 9 ODPOWIEDZIALNOŚĆ

1.     Sklep nie ponosi odpowiedzialności, w szczególności karnej, cywilnej i administracyjnej za korzystanie przez Użytkownika z Sklepu w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego Regulaminu lub przepisami prawa.

2.     Sklep nie ponosi odpowiedzialności za szkody poniesione przez Użytkownika lub Partnera spowodowane zagrożeniami występującymi w sieci Internet, w szczególności włamaniami do systemu Użytkownika lub Partnera, przejęciami haseł przez osoby trzecie, zainfekowaniem systemu Użytkownika lub Partnera wirusami.

Art. 10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1.     Sklep w pełni respektuje prawo do prywatności i ochrony danych osobowych Użytkowników i niniejszym oświadcza, iż udostępnia informacje o Użytkownikach osobom trzecim wyłącznie w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania usług świadczonych przez Sklep.

2.     Szczegółowe zasady oraz informacje dot.  przetwarzania danych osobowych zawiera polityka prywatności i plików cookies dostępna na stronie internetowej:  _____________________________.

Art. 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1.     Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do jednostronnej zmiany niniejszego regulaminu oraz treści Sklepu w każdym czasie, z zastrzeżeniem, że do Umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuj się Regulamin z chwili zawarcia umowy.

2.     Niniejszy regulamin wchodzi w życie z chwilą publikacji w Sklepie.

3.     W przypadku sporu wynikającego z realizacji postanowień niniejszego regulaminu oraz usług świadczonych za pośrednictwem Sklepu sądem właściwym do rozstrzygnięcia sporu jest sąd właściwy według przepisów ogólnych.

4.     Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), poniżej zamieszczamy łącze elektroniczne do platformy ODR:  http://ec.europa.eu/odr/

Platforma ODR ma ułatwiać niezależne, bezstronne, przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami, przy czym ma ona zastosowanie do pozasądowego rozstrzygania sporów dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług, w rozumieniu ww. rozporządzenia, zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii, a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii.

5.     Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://www.uokik.gov.pl/.

6.     Sklep oraz materiały w nim zawarte, w tym utwory, znaki towarowe, bazy danych, ich wybór i zestawienie w Sklepie, podlegają ochronie przewidzianej w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa, w szczególności w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U.06.90.631 j.t. z późn. zm.), ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz.U.01.128.1402 z późn. zm.), ustawie z dnia 30 czerwca 2000 r. Prawo własności przemysłowej (Dz.U.03.119.1117 j.t. z późn. zm.) oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz.U.03.153.1503 j.t. z późn. zm.).

  1. Do korzystania ze Sklepu niezbędne jest posiadanie przez Użytkownika urządzenia mającego dostęp do sieci Internet oraz przeglądarki zasobów internetowych umożliwiającej wyświetlanie stron WWW (zaleca się korzystanie z przeglądarki internetowej Firefox wersja 88 lub wyższej, lub porównywalnej przeglądarki internetowej).Niniejszy Regulamin jest do pobrania na stronie internetowej Sklepu. Niezależnie Regulamin w wersji obowiązującej na dzień złożenia Zamówienia jest wysyłany Kupującemu w postaci pliku PDF jako załącznik do wiadomości e-mail zawierającej potwierdzenie zawarcia Umowy.

PAMIĘTAJ ŻE:

kolory mogą różnić się minimalnie w zależności od ustawień w Twoim telefonie od modelu marki telefonu itp.

  układ kwiatów może również się różnic delikatnie od zdjęć- sukienki są szyte z dużych rolek materiałów- nie ma możliwości by na każdej wzór ułożyć się identycznie.

  98 proc paczek dochodzi w mniej niż 24h od potwierdzenia przyjęcia i wysłania zamówienia.

Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie wynikające z winy przewoźnika.

  Przy zwrocie ubrań podlegających pod promocje WYSYŁKA GRATIS przy zwrocie potrącony zostaje koszt wysyłki który ponieśliśmy. Wpłata 22zl pobranie 25zl.

  UWAGA: Osoby zamawiając przesyłkę za pobraniem proszę o odbieranie paczek,

nie odebranie paczki będzie skutkować obciążeniem kosztami za przesyłki w obie strony.

  Koszty zwrotu bądź wymiany towaru pokrywa kupujący. (Również koszt wysyłki paczki do kupującego, oraz odesłanie- te koszty leżą po stronie kupującego- NIE NASZEJ.

  Sprawy reklamacji prosimy kierować w wiadomości. Zadowolenie Klienta do dla Nas podstawa.

We wszystkich sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego, a w szczególności przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie danych osobowych, oraz ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

POZDRAWIAMY, VERA SHOP.